Všeobecné obchodné podmienky pre event „Gestalt Konferencia Tvoriť Kruhy 2025“
I. PREAMBULA
Tieto Všeobecné obchodné podmienky pre event „Gestalt Konferencia Tvoriť Kruhy 2025“ v termíne 02.-03. mája 2025 (ďalej len „VOP“) spoločnosti MDM Consult, s.r.o. so sídlom Seberíniho 10, 821 03 Bratislava, IČO: 50 365 436, zapísanej v Obchodnom registri Okresného Súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č.: 112050/B ďalej len „Spoločnosť“) upravujú:
(i) podmienky poskytnutia eventovej služby, ako sú ďalej špecifikované v bode 1 článku II (ďalej len „Služby“) fyzickým a právnickým osobám, ktoré sa rozhodnú využiť Služby Spoločnosti (ďalej len „Zákazník“ alebo „Zákazníci“),
(ii) práva a povinnosti Spoločnosti, Zákazníka, a tiež ich vzájomné práva a povinnosti pri poskytovaní a prijímaní Služieb.
II. POSKYTOVANIE A VYUŽÍVANIE SLUŽIEB
1. Pre účely týchto VOP sa Službami rozumie organizácia eventu „Gestalt Konferencia Tvoriť Kruhy 2025“ Spoločnosťou.
2. Podmienkou využitia Služby Zákazníkom je objednanie Služby prostredníctvom registračného formulára:
(i) dostupného na webovej stránke www.tvoritkruhy.sk v časti registrácia.
3. Spoločnosť zašle Zákazníkovi na ním uvedenú e-mailovú adresu potvrdenie o objednávke Služby (t.j. potvrdenie o registrácii). Potvrdením objednávky Služby Spoločnosťou sa stáva objednávka Zákazníka záväznou.
4. Zákazník je oprávnený zrušiť svoju objednávku Služby (účasť na podujatí) písomným odstúpením od zmluvy najneskôr 28.februára 2025, pričom v takom prípade má Zákazník nárok na vrátenie už uhradenej ceny Služby v plnej výške. V prípade odstúpenia od zmluvy v neskoršom termíne (po 01. marci 2025) nemá Zákazník nárok na vrátenie sumy už zaplatenej ceny Služby. Odstúpenie od zmluvy je Zákazník povinný zaslať Spoločnosti písomne na e-mailovú adresu uvedenú v pozvánke na podujatie.
III. CENA ZA SLUŽBY
1. Cena Služby (t.j. účastnícky poplatok) je uvedená pri popise konkrétnej Služby na webovej stránke www.tvoritkruhy.sk
2. Cena Služby pre Zákazníka je uvádzaná s a bez DPH a zahŕňa predovšetkým vstup na príslušné podujatie, materiálno-administratívne zabezpečenie podujatia a občerstvenie pre Zákazníka.
3. Zákazník obdrží preddavkovú faktúru s informáciami potrebnými na úhradu ceny Služby (t.j. účastníckeho poplatku za príslušné podujatie) spolu s potvrdením objednávky Služby v zmysle bodu 3 článku II vyššie. Zákazník je povinný uhradiť cenu za Službu najneskôr v termíne uvedenom na preddavkovej faktúre. Cena za Službu sa považuje za uhradenú dňom pripísania sumy účastníckeho poplatku na príslušný účet Spoločnosti .
4. V prípade, ak sa Zákazník po úhrade ceny Služby podujatia nezúčastní, alebo neuplatní svoje právo na odstúpenie od zmluvy podľa bodu 4 článku IV nižšie, jeho nárok na vrátenie ceny za Službu zaniká.
IV. PRÁVA A POVINNOSTI ZÁKAZNÍKA
1. Zákazník je povinný v objednávke Služby (do registračného formulára) uviesť aktuálne a pravdivé informácie a v prípade akýchkoľvek zmien v údajoch bezodkladne informovať Spoločnosť. Detailné informácie o spracúvaní osobných údajov Zákazníka pre účely využívania Služby sú uvedené na stránke podujatia.
2. Zákazník sa v súvislosti s využívaním Služieb zaväzuje dodržiavať podmienky využívania Služieb stanovené v týchto VOP, podmienky konkrétnej Služby uvedené na webovej stránke podujatia, ako aj pokyny Spoločnosti (vrátane pokynov Spoločnosťou oprávnených osôb) vydané priamo počas poskytovania Služby (v čase trvania podujatia).
3. V prípade ak Zákazník nemôže z vážnych dôvodov využiť Službu (zúčastniť sa podujatia), môže Zákazník namiesto seba určiť inú osobu, ktorá Službu využije namiesto neho. Zákazník je povinný o tejto skutočnosti informovať Spoločnosť najneskôr jeden deň pred plánovaným dňom poskytnutia Služby Spoločnosťou (t.j. pred začiatkom podujatia).
4. Zákazník je oprávnený zrušiť svoju objednávku Služby (účasť na podujatí) písomným odstúpením od zmluvy najneskôr 28. februára 2025, pričom v takom prípade má Zákazník nárok na vrátenie už uhradenej ceny Služby v plnej výške. V prípade odstúpenia od zmluvy v období po 01. marci 2025 nárok na vrátenie uhradenej ceny Služby Zákazník nemá. Právo Zákazníka podľa bodu 3 vyššie tohto článku tým nie je dotknuté. Odstúpenie od zmluvy je Zákazník povinný zaslať Spoločnosti písomne na e-mailovú adresu uvedenú v pozvánke na podujatie.
V. PRÁVA A POVINNOSTI SPOLOČNOSTI
1. Spoločnosť je povinná zabezpečiť vhodné podmienky pre poskytnutie Služby (t.j. zabezpečiť priestorové, materiálne a organizačné podmienky za účelom plynulého priebehu podujatia).
2. Spoločnosť si vyhradzuje nasledovné práva:
(i) neprijať objednávku Služby z dôvodu prekročenia kapacitných možností konkrétnej Služby určených Spoločnosťou. Pre účely prijatia, resp. odmietnutia objednávky Služby podľa predchádzajúcej vety je rozhodujúci dátum doručenia objednávky Zákazníka,
(ii) zrušiť Službu z dôvodu nedostatočného naplnenia kapacity Služby určenej Spoločnosťou. O zrušení Služby Spoločnosť včas informuje Zákazníka. V prípade zrušenia Služby vráti Spoločnosť Zákazníkovi uhradenú cenu Služby v plnej výške,
(iii) zmeniť miesto, dátum a čas poskytnutia Služby, prípade zoznam účastníkov podujatia (prednášajúcich), pričom o týchto zmenách v Službe Spoločnosť Zákazníka včas informuje.
VI. TRVANIE ZMLUVY A ZÁNIK ZMLUVY
1. Zmluvný vzťah medzi Spoločnosťou a Zákazníkom založený potvrdenou objednávkou Služby je uzavretý na dobu určitú. Dôvodmi zániku tohto zmluvného vzťahu sú:
(i) odstúpenie od zmluvy podľa bodu 4 článku IV týchto VOP;
(ii) zrušenie Služby (podujatia) podľa bodu 2 (ii) článku V týchto VOP;
(iii) splnenie zmluvy poskytnutím Služby;
(iv) neuhradenie ceny Služby podľa bodu 3 článku III týchto VOP.
VII. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Ochranu osobných údajov reguluje s účinnosťou od 25.5.2018 Nariadenie Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Bližšie informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov Zákazníkov sú dostupné na stránke podujatia v časti Ochrana osobbných údajov.
VII. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
1. Právne vzťahy neupravené týmito VOP sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.